而家都7月啦,作為一個學生,想搵暑期工係好正常既事。

但總係有D人好似我咁,其實有兼職但主管冇編更比你返。

於是就決定實習完之後去SD CV見工。

 

結果第一份有回音既係馬會既Part time Customer Service Representative。

6月尾我就去彌敦中心三樓IN。

填完form之後等左十幾分鐘,有位小姐叫左我既名,我就跟住佢行去附近面試。

首先佢叫我用英文自我介紹,然後問我知唔知份工做咩,之後叫我讀英文。

呢D野係唔會難到我.....畢竟我讀英文可以讀得好流暢。

但後尾要我用英文讀數字就衰左.....

我諗...我同數字有仇.......

 

後尾經朋友介紹,去左馬會總部IN馬會飲食部。

其實我都唔知自己IN咩職位,填form個陣職位一欄係亂填既。

後尾我就同二女一男走入跟住人事部既人走入會議室一齊面試。

面試問既問題好簡單......

問你讀咩書、做過D咩工、上份工既人工幾錢

IN侍應既要用英文同普通話自我介紹

IN完之後,人事部即時叫我做二級快餐員,時薪$39

如果唔接受,可以即刻走人....

冇工開既我當然接受啦。

於是就留底簽約。

仲約左6月30日上四個鐘training呢!

 

第三次見工係就去左agent公司見書展工。

不過因為唔熟灣仔所以要勞煩個位agent帶我上office.....

真係唔好意思......

之後循例填form.....再等2nd interview...

點知miss左call!!!!!!!!!!!!!!

真係......................

 

第四次IN既工係PCCW。

填form寫自己in既係CS(客戶服務代表)。

面試官問我知唔知份工做咩、PCCW有咩產品、用英文SELL手機PLAN

見我讀HD就叫我做暑期工。

暑期工有分TS同CS,我就簡TS

之後佢問我有冇整wifi router同如果上唔到網點算。

我整開呢D既當然識答.......

最後佢叫我補交文件再等一兩星期咁。

 

暫時見左咁多.....

真心希望我唔好再見工同搵到份工啦.....

哎。

arrow
arrow
    全站熱搜

    夜靈娘 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()